آشنایی با مدیریت:
نظارت مستمر بر اقدامات واحدهای امور دانشجویی، هماهنگی بین فعالیتهای آنها، تقسیم کار، تفهیم و تبیین برنامهها و حصول اطمینان بر حسن اجرای کارهای محوله در واحدهای تابعه.
وظایف:
- نظارت بر کلیه فعالیتها و اقدامات واحدهای مختلف امور دانشجویی، هماهنگی بین آنها، تقسیم کار، تفهیم و تبیین برنامهها و نیز حصول اطمینان بر حسن اجرای کارهای محوله در واحدهای تابعه
- رسیدگی به مشکلات دانشجویان در حیطه مسائل دانشجویی و ارجاع آن به مقامات ذیصلاح و در صورت لزوم تشکیل جلسه با دانشجویان و سایر دستاندرکاران در جهت حل و فصل آنها
- همکاری و ارتباط مستمر با صندوق رفاه دانشجویان کشور و نیز سازمان امور دانشجویان وزارت متبوع در جهت اجرای دستورالعملها و نیز پیگیری مسائل رفاهی دانشجویان
- پیگیری، نظارت و ارزیابی کلیه مسائل رفاهی دانشجویان
- برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان و همکاری با این شورا در راستای حل مشکلات و پیگیری امور رفاهی دانشجویان
- نظارت بر کلیه فعالیتهای اداره تغذیه دانشگاه (امور رستورانهای آزاد دانشجویی و غذاخوریها، برنامه غذایی دانشگاه، امور پیمانکاران، و...)
- پیگیری و نظارت بر کلیه فعالیتهای اداره امور خوابگاهها (فرایند سکونت دانشجویان، تجهیزات و تأسیسات خوابگاهی، بهداشت خوابگاهها، کارکنان خوابگاهها، تعمیرات خوابگاهها و...)
- نظارت بر کلیه فعالیتهای اداره رفاه دانشجویی دانشگاه (پیگیری امور وام، امور مربوط به بیمه درمانی و حوادث دانشجویان، انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان هنگام فراغت از تحصیل و...)
- انجام سایر امور محوله از سوی معاون دانشجویی و فرهنگی، رئیس دانشگاه و وزارت متبوع
امور تغذیه دانشجویی:
- انجام امور محوله از طرف مدیریت امور دانشجویی
- پیگیری مسائل و مشکلات امور مربوط به امور تغذیه تا حصول نتیجه مثبت
- تهیه و تنظیم برنامه غذایی و استفاده از برنامه غذایی سایر دانشگاهها در راستای افزایش میزان رضایتمندی
- درج برنامه غذایی هفتگی در سامانه تغذیه دانشگاه
- پیگیری تعمیرات و خرید تجهیزات مورد نیاز امور تغذیه
- بهعنوان نماینده امور دانشجویی، نظارت مستقیم و دقیق بر عملکرد پیمانکار طبخ و توزیع غذا
- اعلام گزارش در صورت تخلف و قصور توسط پیمانکار در انجام امور محوله
- تهیه و تنظیم صورت وضعیت ماهانه پیمانکار
- نظارت بر طبخ غذا
- نظارت بر عملکرد پیمانکار تغذیه در حین کار و نظارت بر حسن اجرای مفاد قرارداد
- نظارت بر ارسال به موقع غذا به سلفها و خوابگاهها
- چاپ و ارسال لیست خوابگاهها (رزرو شام و صبحانه)
- تهیه آمار پخت غذا و ارائه به پیمانکار
- نظارت بر نحوه توزیع غذا به دانشجویان، کارکنان و اساتید
- تهیه آنالیز مواد غذایی مورد نیاز برای هر یک از غذاها
- بازدید روزانه از آشپزخانه، سلفها و بوفهها
- راهنمایی دانشجویان از نظر فرایند رزرو غذا از طریق سیستم اتوماسیون
- رفع مشکلات سیستم اتوماسیون به طور مستقیم یا غیرمستقیم با هماهنگی واحد فناوری دانشگاه
- ارائه گزارش عملکرد نیازها به مدیر امور دانشجویان
- رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات دانشجویان در مورد تغذیه و اعلام به مدیر امور دانشجویی و پیمانکار
- پاسخگویی به در خواستهای دانشجویان در خصوص تغذیه
- تسویه حساب امور تغذیه دانشجویان
سلفهای غذاخوری:
در حال حاضر دانشگاه هنر اسلامی تبریز دارای چهار رستوران فعال میباشد.
- رستوران دانشکده هنرهای کاربردی: با گنجایش 360 نفر دارای سالن بزرگ در دو طبقه بهصورت مجزا برای خواهران و برادران روزانه به طور میانگین به 600 نفر از دانشجویان ارائه خدمات مینماید.
- رستوران دانشکده معماری و شهرسازی: با گنجایش 120 نفر دارای دو سالن غذاخوری بهصورت مجزا برای خواهران و برادران که روزانه به بیش از 200 نفر از دانشجویان، کارکنان و اعضاء هیئتعلمی ارائه خدمات مینماید.
- رستوران اساتید و کارکنان دانشکده هنرهای کاربردی: با گنجایش 80 نفر که روزانه به 100 نفر از اساتید و کارکنان ارائه خدمات مینماید.
- رستوران آموزشکده فرش هریس: واقع در محل آموزشکده فرش هریس که روزانه به 30 نفر از دانشجویان، کارکنان و اعضاء هیئتعلمی ارائه خدمات مینماید.
بوفههای دانشجویی:
- بوفه پردیس مرکزی دانشگاه: در محل پردیس مرکزی با ظرفیت 40 نفر توسط بخش خصوصی همهروزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 45/18 عصر بهصورت یکسره ارائه خدمات مینماید که در آن انواع تنقـلات و نوشیدنیهای گرم (چای و نسکافه) سرد (نوشابه و دلستر) و ساندویچ سرد و صبحانه با قیمتهای دانشجویی به فروش میرسد.
- بوفه دانشکده معماری و شهرسازی: در محل دانشکده معماری و شهرسازی با ظرفیت 30 نفر توسط بخش خصوصی همهروزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 45/18 عصر بهصورت یکسره ارائه خدمات مینماید که در آن انواع تنقـلات و نوشیدنیهای گرم (چای و نسکافه) سرد (نوشابه و دلستر) و ساندویچ سرد و صبحانه با قیمتهای دانشجویی به فروش میرسد.
امور صندوق رفاه:
با شروع هر نیمسال تحصیلی همیشه مسئله ارائه تسهیلات دانشجویی و شرایط دریافت و میزان تسهیلات رفاهی برای دانشجویان گرامی مطرح میشود و در این حوزه، اداره رفاه نقش مهم و اساسی در راستای ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی در قالب کارشناسان اداره رفاه انجام میدهند. صندوق رفاه دانشجویان بهمنظور کمک به تأمین بخشی از هزینههای دانشجویان ایرانی مستعد و کمبضاعت شاغل به تحصیل در دانشگاهها طبق آییننامه این صندوق وام پرداخت مینماید.
رئوس فعالیتهای اداره رفاه و خدمات ارائه شده برای دانشجویان دوره روزانه در طول هر ترم تحصیلی:
- همگام با اعلام بخشنامههای صندوق رفاه دانشجویان در هر نیمسال اطلاعرسانی ثبتنام وامها و ورود اطلاعات در مهلت مقرر تعیین شده در برنامه سیستم جامع صندوق رفاه دانشجویان
- ارسال تقاضاهای وامهای درخواستی دانشجویان نیازمند و واجد شرایط به صندوق رفاه باتوجهبه سقف اعتباری تعیین شده ازطرف صندوق رفاه دانشجویان
- ثبت انواع وامها (تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن، ضروری ممتاز و نمونه، تحصیلی ممتاز و نمونه، شهریه، زیارت، مبتکر و قهرمان ورزشی، بیمه)
- پرداخت وام ضروری برای دانشجویانی که مبتلا به بیماریهای پرهزینه و صعبالعلاج هستند
- پرداخت وام ضروری حوادث غیرمترقبه
- بررسی و صدور مجوز همیار دانشجویی برای کلیه دانشکدهها و واحدها
- ثبت و ارسال فیشهای نقدی مربوط به دانشآموختگان سالهای قبل و جدید جهت صدور تسویه حساب قطعی
- ثبت و ارسال اطلاعات بدهیهای دانشآموختگان در سایت صندوق رفاه دانشجویان جهت صدور دفترچه اقساط و تحویل دفترچه مذکور
- مکاتبه با صندوق رفاه دانشجویان در مورد وام دانشجویانی که وام واریزی آنان به دلیل اشتباه و یا غیرفعال و یا مسدود بودن شمارهحساب به حساب صندوق رفاه دانشجویان برگشتخورده است
- تحویل کمدهای دانشجوی
- اطلاعرسانی در وبسایت دانشگاه و بهصورت اطلاعیه در بورد امور دانشجویی، اداره آموزش، دانشکدهها
- بهروز کردن فرمها و اطلاعات مربوط به خدمات رفاهی دانشجویان در وبسایت دانشگاه
- آموزش حضوری به دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات جهت تهیه مدارک و نحوه عضویت در صندوق
- آموزش حضوری به دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات جهت بارگذاری و ارسال مدارک در سامانه سادا
- کنترل مدارک بارگذاری شده دانشجویان در سامانه سادا و رفع اشکال
- تشکیل پرونده الکترونیکی و بارگذاری مدارک تأیید شده در رایانه
- تشکیل پرونده فیزیکی برای نگهداری اسناد مالی تعهد محضری و گواهیهای کسر از حقوق ضامنین
امور خوابگاههای خودگردان: در دست اقدام...
اعضا مدیریت امور دانشجویی
|
مدیریت امور دانشجویی
دکتر یداله حیدری باباکمال
شماره تلفن: 35418133-041
مشاهده سوابق
|
|
کارشناس مسئول امور دانشجویی - تغذیه
جواد شیری
شماره تلفن: 35421734-041
|
|
کارشناس مسئول امور دانشجویی - خوابگاهها
محمدرضا امیری
شماره تلفن: 35421734-041
|
|
کارشناس مسئول امور دانشجویی - صندوق رفاه
صمد بهره ور
شماره تلفن: 35421734-041
|
|
کارشناس امور دانشجویی
نادر نوری
شماره تلفن: 35421734-041
|