کارشناس مسئول رفاه دانشجویی : آقای صمد بهره ور
تلفن دفترپردیس مرکزی هنر : 35297615-041
معرفی اداره رفاه و شرح خدمات و فعالیت ها
معرفی و شرح خدمات اداره رفاه:
با شروع هرنیمسال تحصیلی همیشه مسئله ارائه تسهیلات دانشجویی و شرایط دریافت و میزان تسهیلات رفاهی برای دانشـــــــــــجویان گرامی مطرح می شود و در این حوزه، اداره رفاه نقش مهم و اساسی در راستای ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی در قالب کارشناسان اداره رفاه انجام می دهند.
هدف :
صندوق رفاه دانشجویان به منظور کمک به تأمین بخشی از هزینه های دانشجویان ایرانی مستعــــد و کم بضاعت شاغل به تحصیل در دانشگاهها طبق آئین نامه این صندوق وام پرداخت می نماید.
رئوس فعالیتهای اداره رفاه و خدمات ارائه شده برای دانشجویان دوره روزانه درطول هر ترم تحصیلی:
- همگام با اعلام بخشنامه های صندوق رفاه دانشجویان در هر نیمسال اطلاع رسانی ثبت نام وامها و ورود اطلاعات درمهلت مقرر تعیین شده در برنامه سیستم جامع صندوق رفاه دانشجویان.
- ارسال تقاضاهای وامهای درخواستی دانشجویان نیازمند و واجد شرایط به صندوق رفاه باتوجه به سقف اعتباری تعیین شده ازطرف صندوق رفاه دانشجویان
- ثبت انواع وامها (تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن، ضروری ممتاز و نمونه، تحصیلی ممتاز و نمونه، شهریه، زیارت، مبتکر و قهرمان ورزشی، بیمه)
- پرداخت وام ضروری برای دانشجویانی که مبتلا به بیماریهای پرهزینه و صعب الاعلاج می باشند.
- پرداخت وام ضروری حوادث غیرمترقبه.
- بررسی و صدور مجوز همیار دانشجویی برای کلیه دانشکده ها و واحدها .
- ثبت و ارسال فیشهای نقدی مربوط به دانش آموختگان سالهای قبل و جدید جهت صدور تسویه حساب قطعی .
- ثبت و ارسال اطلاعات بدهیهای دانش آموختگان در سایت صندوق رفاه دانشجویان جهت صدور دفترچه اقساط و تحویل دفترچه مذکور .
- مکاتبه با صندوق رفاه دانشجویان در مورد وام دانشجویانی که وام واریزی آنان به دلیل اشتباه و یا غیرفعال و یا مسدود بودن شماره حساب به حساب صندوق رفاه دانشجویان برگشت خورده است.
- تحویل کمد های دانشجویی
- انجام امور محوله از طرف مدیریت امور دانشجویی :
* اطلاع رسانی در وب سایت دانشگاه و بصورت اطلاعیه در بورد دامور دانشجویی، اداره آموزش، دانشکده ها
*به روز کردن فرم ها و اطلاعات مربوط به خدمات رفاهی دانشجویان در وب سایت دانشگاه
*آموزش حضوری به دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات جهت تهیه مدارک و نحوه عضویت د صندوق
*آموزش حضوری به دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات جهت بار گذاری و ارسال مدارک در سامانه سادا
* کنترل مدارک بارگذاری شده دانشجویان در سامانه سادا و رفع اشکال
*تشکیل پرونده الکترونیکی و بارگذاری مدارک تایید شده در رایانه
*تشکیل پرونده فیزیکی برای نگهداری اسناد مالی تعهد محضری و گواهی های کسر از حقوق ضامنین